...: Sobotní večer/ saturday night

úterý 19. září 2017

Sobotní večer/ saturday night

Je sobota. Blíží se půlnoc. Vlastně už za necelých patnáct minut bude. Dneska jsem párty vynechala, jsem ráda, že ležím. Tak nějak polehávám celý den. Po včerejší akci jsem unavená. Pila jsem špatné víno a odskákala to hlava..., navíc mě párkrát někdo vzbudil. První probuzení bylo krásné a šokující, , druhé už tak krásné nebylo a třetí? To bylo asi nejhorší...

It is saturday. It is going to midnight. Today I don´t go to party. I am glad that I can lye. I lye all day, because I am tired after yesterday party. It was great party. But I drunk bad wine and I have headache and somebody wokes me up.. it was not nice.
Bomber: Gamiss, top: No name, pants: Pepco, high heels: Tamaris, earrings: Zaful, sunglasses: New Yorker

Jsem ráda, že jsem tam včera byla. Říká se, že plánované akce nikdy neskončí tak, jak si to člověk naplánuje. Většinou je to pravda. Nicméně ta včerejší šla téměř podle plánů. Tedy až na pár malých zádrhelů. Mého pozdního příchodu, mé super lenosti vůbec se dokopat k tomu někam jít a z mého velkého dilema nad tím, které boty si vzít aby mi neodumřeli nohy.

I am happy that I was yesterday on party. It is said that planning party is not great, but yesterday party was.
Holky šly v lodičkách a tak jsem si vzala ty svoje jeden den nové a vyrazila jsem v nich také, jo chtěla jsem hodit machra a navíc jsem z nich byla absolutně hotová. Konečně doma, červené Tamarisky, mé vytoužené... Musela jsem se v nich prostě ukázat! Užila jsem si to, až na jednu bolavou nohu. Cítila jsem se sexy a opravdu dobře a to i díky společnosti a tomu všemu, jak se to celý vyvedlo a povedlo... I když mi teď pár věcí docela vrtá v hlavě...

Girls had high heels shoes and I had it too. I took my one day old shoes which I wanted for long time. Red Tamaris shoes. I had to show them. I enjoyed party. I felt sexy and very good because of people and other things.
Co bude dál? Netuším, jen teď vím, že si půjdu lehnout.
*Dopsáno v úterý:
Na ten večer jsem se opravdu vyfikla, kromě Tamarisek, jsem zvolila také bílý vytoužený bomber z Gamissu, elegantní kalhoty a nové náušnice ze Zafulu, které se mi ještě ten den rozpadli... Myslím v pátek...

*TUESDAY 
On Friday evening I took with Tamaris shoes white bomber from Gamiss, elegant pants and new earrings from Zaful.

4 komentáře:

  1. :-) škoda těch náušnic ale taky znám takovéhle nehody :-) hlavně že se ti nerozbili boty, to by byl trapák jak něco :-) Moc ti to sluší, podobnou blůzku/mikinu bych potřebovala protože se určitě hodí ke spoustě oblečení.

    OdpovědětVymazat
  2. pekný príjemný outfit :). botičky majú krásnu farbu! a je mi ľúto tvojich náušníc... :/.

    THE WORLD BY KEJMY ♥.

    OdpovědětVymazat